Home / Info Korporat / Jabatan / Unit / Jabatan Khidmat Pengurusan

Jabatan Khidmat Pengurusan

Objektif

Mewujudkan persekitaran kerja yang kondusif dan penyediaan perkhidmatan yang berkualiti.

Fungsi

  • Merancang dan mengurus urusan rumah sewa kakitangan PL dan urusan am pentadbiran pejabat
  • Memantau urusan tempahan kemudahan awam dan pejabat dibawah seliaan jabatan
  • Merancang dan melaksanakan perkhidmatan dan program-prorgram di bawah kualiti dan inovasi
  • Merancang, mengurus dan memantau pengurusan aset da keselamatan fizikal serta dokumen
  • Urusan Kawalan Keselamatan Bangunan
  • Urusan Keurusetiaan Lawatan Rasmi

Piagam Pelanggan

  • Memberi layanan yang mesra dan terbaik kepada pelanggan ketika berurusan.
  • Memproses pinjaman kenderaan / komputer dalam masa 14 hari dari tarikh terima permohonan yang lengkap.
  • Memproses dan merekod segala urusan cuti kakitangan dalam masa 3 hari dari tarikh permohonan.
  • Memproses dan merekod permohonan peralatan pejabat dalam masa 3 hari dari tarikh permohonan.
  • Menyelaras dan memproses urusan tempahan tiket penerbangan bagi pegawai dan kakitangan Perbadanan Labuan urusan rasmi dengan serta merta.
  • Menyelaras permohonan penggunaan kenderaan-kenderaan rasmi Perbadanan Labuan dalam masa 1 hari.
  • Menyelenggara dan membuat pemeriksaan terhadap kenderaan rasmi Perbadanan Labuan sekurang-kurangnya enam (6) bulan sekali.

Carta Organisasi

JKP

Hubungi

Alamat: Jabatan Khidmat Pengurusan, Tingkat 1, Blok A, Wisma Perbadanan Labuan Jalan Merdeka, Peti Surat 81245, 87022, WP Labuan Talian Pejabat: 087-424113 087-408601
Kemaskini terakhir 07/07/2021 - 07:06pm