Home / Info Korporat / Jabatan / Unit / Jabatan Khidmat Pengurusan

Jabatan Khidmat Pengurusan

Objektif

Mewujudkan persekitaran kerja yang kondusif dan penyediaan perkhidmatan yang berkualiti.

Fungsi

  • Merancang dan mengurus urusan rumah sewa kakitangan PL dan urusan am pentadbiran pejabat
  • Memantau urusan tempahan kemudahan awam dan pejabat dibawah seliaan jabatan
  • Merancang dan melaksanakan perkhidmatan dan program-prorgram di bawah kualiti dan inovasi
  • Merancang, mengurus dan memantau pengurusan aset da keselamatan fizikal serta dokumen
  • Urusan Kawalan Keselamatan Bangunan
  • Urusan Keurusetiaan Lawatan Rasmi

Piagam Pelanggan

  • Memberi layanan yang mesra dan terbaik kepada pelanggan ketika berurusan.
  • Memproses pinjaman kenderaan / komputer dalam masa 14 hari dari tarikh terima permohonan yang lengkap.
  • Memproses dan merekod segala urusan cuti kakitangan dalam masa 3 hari dari tarikh permohonan.
  • Memproses dan merekod permohonan peralatan pejabat dalam masa 3 hari dari tarikh permohonan.
  • Menyelaras dan memproses urusan tempahan tiket penerbangan bagi pegawai dan kakitangan Perbadanan Labuan urusan rasmi dengan serta merta.
  • Menyelaras permohonan penggunaan kenderaan-kenderaan rasmi Perbadanan Labuan dalam masa 1 hari.
  • Menyelenggara dan membuat pemeriksaan terhadap kenderaan rasmi Perbadanan Labuan sekurang-kurangnya enam (6) bulan sekali.

Carta Organisasi

22042021 CartaOrganisasi  

Hubungi

Alamat:
Jabatan Khidmat Pengurusan,
Tingkat 1, Blok A, Wisma Perbadanan Labuan
Jalan Merdeka, Peti Surat 81245,
87022, WP Labuan

Talian Pejabat:
087-424113
087-408601

Kemaskini terakhir 28/04/2021 - 10:02am