Jabatan Hal Ehwal Korporat
Objektif
Meningkatkan kualiti perhubungan awam Perbadanan Labuan dengan pihak pelanggan khususnya Warga Labuan serta menjaga imej Perbadanan Labuan.
Fungsi
- Menyelaraskan aduan awam yang diterima dan meningkatkan kadar penyelesaian aduan daripada orang awam.
- Menguruskan dan menyelaraskan aktiviti media
- Mengendalikan aktiviti lawatan ke Perbadanan Labuan
- Menerbitkan Buletin PL dan menyelaraskan penyediaan Laporan Tahunan.
- Menyelaraskan kerja-kerja protokol dan sambutan bagi acara rasmi PL.
- Menyelaraskan mesyuarat ketua-ketua Jabatan/Agensi kerajaan di Wilayah Persekutuan Labuan
- Merupakan Jawatankuasa Kerja laman web Perbadanan Labuan
Piagam Pelanggan
Kami berjanji memberi perkhidmatan yang meyakinkan dan memuaskan hati pelanggan serta menyampaikan maklumat dengan jelas, lengkap dan tepat.
Hubungi
Alamat:
Jabatan Hal Ehwal Korporat,
Tingkat 9, Menara Perbadanan Labuan
Jalan Okk Awang Besar, Peti Surat 81245,
87022, WP Labuan
Talian Pejabat:
087-408852
Kemaskini terakhir 18/12/2020 - 07:17pm
Info Korporat - Siaran Media
Permohonan Lesen Baharu Pemberi Pinjam Wang
Corporate Info - Media Broadcast
Perutusan KPE
Penafian
Perolehan - Tender Sebutharga
Suara Anda
MySejahtera