mel E-mail  

Pencapaiaan Piagam Pelangan


Nota : Semua jadual di bawah adalah dalam fail "Portable Document Format" (PDF). Untuk membaca dokumen-dokumen tersebut, anda memerlukan perisian Adobe Reader, yang boleh didapati secara percuma dengan klik di sini: adobe-icon1

 

No. Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Tahun 2017 BULAN
JAN FEB MAC APR MEI JUN JUL OGO SEP OKT NOV DIS
1. Jabatan Hal Ehwal Korporat pdf pdf pdf pdf pdf pdf pdf          
2. Jabatan Pelesenan pdf pdf pdf pdf pdf pdf pdf pdf        
3. Perpustakaan Awam Labuan pdf pdf pdf pdf pdf pdf pdf pdf        
4. Jabatan Khidmat Pengurusan pdf pdf pdf pdf pdf pdf pdf          
5. Jabatan Pelancongan, Kebudayaan dan Keseniaan pdf pdf pdf pdf pdf pdf pdf          
6.. Jabatan Kewangan pdf pdf pdf pdf pdf pdf pdf          


Akses ke Pencapaian Piagam Pelanggan Perbadanan Labuan bagi tahun sebelumnya, sila ke arkib.

  

Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan yang hanya melibatkan perkhidmatan terus kepada orang awam sahaja dipaparkan.