Home / Kajian Kepuasan Pelanggan Perbadanan Labuan 2023

logo pl


 

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN PERBADANAN LABUAN 

Para pelanggan yang dihormati,

Perbadanan Labuan (PL) sedang berusaha untuk memperbaiki dan meningkatkan mutu perkhidmatan yang diberikan. Soal selidik ini adalah untuk mendapat maklum balas dan persepsi pelanggan terhadap perkhidmatan yang kami berikan.

Orang awam adalah dia dialu-alukan untuk memberikan maklum balas mengenai perkhidmatan Perbadanan Labuan melalui pautan berikut: https://forms.gle/PM38PfURGCmERu3t8
 

Hubungi kami di:
Jabatan Hal Ehwal Korporat,
Tingkat 9, Menara Perbadanan Labuan,
Jln Okk Awang Besar,
Peti Surat 81245, 87022,
Wilayah Persekutuan Labuan.

Tel: 087-408852
Faks: 087-431478
Emel: [email protected]
Laman web: www.pl.gov.my

Info Korporat - Siaran Media Permohonan Lesen Baharu Pemberi Pinjam Wang Corporate Info - Media Broadcast Perutusan KPE Penafian Perolehan - Tender Sebutharga Suara Anda GAMMA.my
Borang Maklum Balas
Borang Maklum Balas
Skip to content