mel E-mail   Cetak

Hal Ehwal Korporat


 

Objektif

Meningkatkan kualiti perhubungan awam Perbadanan Labuan dengan pihak pelanggan khususnya Warga Labuan serta menjaga imej Perbadanan Labuan.

 

Fungsi

  • Menyelaraskan aduan awam yang diterima dan meningkatkan kadar penyelesaian aduan daripada orang awam.
  • Menguruskan dan menyelaraskan aktiviti media
  • Mengendalikan aktiviti lawatan ke Perbadanan Labuan
  • Menerbitkan Buletin PL dan menyelaraskan penyediaan Laporan Tahunan.
  • Menyelaraskan kerja-kerja protokol dan sambutan bagi acara rasmi PL.
 
Piagam Pelanggan

Kami berjanji memberi perkhidmatan yang meyakinkan dan memuaskan hati pelanggan serta menyampaikan maklumat dengan jelas, lengkap dan tepat.

 

Alamat :-

Jabatan Hal Ehwal Korporat,

Tingkat 3, Wisma Perbadanan Labuan

Jalan Merdeka, Peti Surat 81245,

87022, WP Labuan

 

Talian am :-

087-408852

line